Masaj bio-energo-terapeutic

Clinica Mind Help  > Acasa, Anxiety and Stress, Miscellaneous >  Masaj bio-energo-terapeutic

Masaj bio-energo-terapeutic

În urma pătrunderii impulsului electric în corp, meridianele sunt stimulate, provocând activarea fibrelor nervoase periferice. Impulsul ajunge la sistemul nervos central, creierul eliberând endorfine pentru a favoriza efectul analgezic. Astfel, durerea este atenuată. Este resimțită o eliberare de durere în mod natural.

Care sunt beneficiile?

Dispozitivul combină principiile medicinei chinezești, a reflexologiei occidentale și a tehnologiei bio electricității, generând în corp un curent electric de slabă intensitate pentru a restabili meridianele acestuia la funcția lor optimă.

La o ședință

Pierderea caloriilor echivalează cu o alergare de 6 KM

Este echivalent cu 45 de minute de detoxifiere limfatică

Elimină toxinele

Echivalent cu absorbția anionilor în decurs de 3 ore

Contraindicații

Nu este recomandat persoanelor care au stimulator cardiac, stent, care suferă de tromboză, care au infecție cu vreo bacterie sau femeilor însărcinate.

Preț ședintă: 200 lei